08 Oktober 2007

Pulang ke sarang

Assalamualaikum semua.. Sekarang aku sudah pulang ke kampung aku iaitu Ipoh.. Ipoh tu kampung? dahsyat tul..(kedengaran suara2 komen) ya betul. Kampung parents aku dah xde sbb both my parents' parents dah meninggal.. so dah xde kampung dah lah..

Aku sampai Ipoh pd hari Sabtu aritu, selepas meninggalkan Parit Raja tercinta dalam keadaan tergesa-gesa pada hari Jumaat. Singgah Puchong tinggal barang kat umah kakak aku, esoknye gerak ke Ipoh bersama Leftenan Muda Iza Norshahril Ibrahim yang dalam misi sehari satu masjid.

Sampai Ipoh dalam pukul 3.30, tidur kejap pastu gerak ke Kuala Kangsar untuk bersolat di Masjid Ubudiah Bukit Chandan.. wah, ni 2nd time aku gi masjid ni, sebelum ni zaman kanak2 dan x dibenarkan masuk sbb luar waktu melawat. Kali ni kami sampai pukul 7.00 ptg dan beberapa minit sebelum berbuka. Selepas berbuka solat maghrib berjamaah dan kemudian sambil menunggu Isyak kami bergambar di kawasan masjid yang sangat indah ini..

Selepas tarawih, pulang ke Ipoh, kemudian lepak bersama Encik Soharzry Salehudin di Nasmir belakang Jusco. Kemudian ke rumah beliau untuk tidur.. Esoknya pegi berjalan2 di sekitar Ipoh. Malam pula bertarawih di Masjid Negeri.. dah, taktau nak cerita apa lagi.. tunggu gambar dar Iza aku edit lagi... chow!

/tambahan
malangnya Iza tidak mengupload skali gambar yg mempunyai muka aku.. so itu shj aku punya tambahan.. uhuhuh

/tambahan lagi:

Gambar2 disebutkan:


Jambatan Sultan Abdul Jalil.

Baru 2nd time sampai sini.


Posing sambil tunggu waktu Isyak.

5 komen:

Unknown berkata...

baru ku tau mksd "lagi?" dlm blog member ko iza yg terlist begini:

Rabu 3/10 - Masjid Al-Ubudiyah @Seksyen 19 (lagi?)

tp mana gambarnya? sbb aku macam penah pegi masjid ni dlm thn ni gk (time runner naik moto dr bp ke taiping, singgah solat sebentar) so nk confirmation btl ker masjid tu. still ada lg yg blm di"add"ker?
so aku tunggu...

Unknown berkata...

nanti...

Unknown berkata...

berapa punya nanti daaa....huhu

alel berkata...

nanti aku upload kat picasa laa...
aku biasa la...
malasss sketttttttt....

Unknown berkata...

malangnye.. sudah abis di delete sbl sempat aku mengepost.. bt mase nih g cc seminggu skali...