17 Julai 2009

Pengalaman saya menolak motor ketika berpuasa di hari Khamis

Penat!

Puasa + tak cukup tido + tolak motor + bukak puasa awal!

Terima kasih wahai encik pengantin baru yang sudi menolak motor aku tadi. Bagus jugak jadi pengapit ni eh? Nanti pengantin tolong tolak motor! Kepada abang ipar pengantin, teman nok tengok gambo teman mengepit adik ipor mike tu. Teman nok letok dalam blog ni he!

Yang aku perasan, kalau aku dengan si awek tahi lalat ni, mesti ade something yang akan spoil. Spoil bukan spoil sangat pun tapi spoil yang bagi aku, seronok. Macam aku cakap kat dia, akan jadi kenangan manis gitu. Seronok tul kawan ngan dia ni. Boleh layan. Satu kepala la kut.

Colleague sume dah ingat kami ni bercouple. Tidak sama sekali! Cuma kawan – kawan yang enjoy each others company. Tidak melibatkan perasaan. Kut. Bagi aku la. Dia aku tak tau. Dia cakap macam tu jugak jadi aku percaya je lah.

Apa lagi nak cerita eh? Tadi macam banyak nak cerita. Dah hilang pulak ilham ni. Hmm..

Dia ni suka pukul aku!

3 komen:

jejakacinta berkata...

oooohh dah jumpa ke permata yang dicari?

Hapi berkata...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

or0 berkata...

permata mana lak ni?

hapi visiting!