28 Januari 2010

Hari Pertama Ayam Belanda Sejuk

Fuuuuuuuuh..

Susah beb. Rokok terakhir aku hisap adalah ketika dalam jamban pagi semalam.

Menggeletar. Emosi. Kuat melenting. Tapi makcik sebelah ni lagi kuat melenting, apahal ntah. Macam dia je yang tak cukup nikotin. Tensen pon ade.

Sindrom tarikan sangat kuat. Susah, susah.

Nak menkesampingkan ketagihan tersebut, aku kunyah chewing gum. Nak beli nicorette tak sedap. So aku beli Extra sweet mint yang lebih murah dan lebih sedap.

Hari ni puasa. So lepak sikit. Kurang pressure.

Seram sejuk tu susah sket nak bendung.

Ganbatte Jamal! You can do it!
Aja-aja hwaiting!

4 komen:

jejakacinta berkata...

cayokkkkk!

laki cikgu kimia berkata...

gua nasehatkan jgn gi jamban tu dah. takut mengimbau kenagan silam plak.

YUN berkata...

terus kan usaha..huhuhu

jksm berkata...

usaha adalah kata terbitan bagi USAH

lol