30 April 2010

Cottagers melawan lagi

petualangan menakjubkan Eropah Fulham terus Roy Hodgson sebagai laki-laki datang dari belakang mengalahkan Hamburg 2-1 dan dalam tempat di final Liga Europa.
menjalankan dongeng The Cottagers "bermula jalan kembali pada bulan Julai tahun lalu dengan dasi pusingan ketiga kelayakan melawan FK Vetra Lithuania, dan sejak itu membawa mereka melalui tahap kumpulan menentang Rom untuk prestasi yang luar biasa yang tersingkir kegemaran Shakhtar Donetsk dan kemudian raksasa Itali Juventus - tapi belum bisa punya waktu satu jam terbaiknya di HSH Nordbank Arena.

Hodgson juga berjaya mempertahankan Fulham lagu di Liga Premier, saat ini dalam di tempat 12 - sebuah prestasi luar biasa sumber kuasa yang sedia relatif kepada kelab London barat, sehingga sering di bawah bayang-bayang tetangga mereka termasyhur.

Saat itu, walaupun, tidak naik semudah tendangan 30-yard menakjubkan bebas dari Mladen Petric meletakkan Jerman pada kawalan.

Namun, sisi Hodgson adalah ulet dan berjuang kembali ke tahap melalui selesai baik dari Simon Davies, sebelum Zoltán Gera dipecat dalam pemenang dengan 17 minit tersisa untuk menghantar ke Fulham tidak mungkin, tapi sangat layak final Eropah pertama.

Penyerang Bobby Zamora - yang telah diberikan suntikan sakit-membunuh dalam Achilles bermasalah untuk menjadi berpadanan untuk memulakan - memiliki kesempatan selama setengah jam selepas membuka satu-dua dengan Gera.

Namun, kiper Hamburg Frank Röst berdiri dengan baik, sebelum 19-gol striker Fulham's lecet rebound luas.

Brede Hangeland menuju alih sebagai sisi rumah terus menekan.

Hamburg, walaupun, tampak berbahaya pada istirahat, dipimpin oleh bekas penyerang Manchester United Ruud van Nistelrooy, sebagai orang Jerman bermain dengan kebebasan lebih dari di leg pertama - sekarang di bawah bimbingan bekas jurulatih Tottenham kemahiran Ricardo Moniz selepas Bruno Labbadia dipecat.

John Pantsil dan kemudian Aaron Hughes keduanya dibuat sebuah blok tepat waktu sebagai pengunjung tampak untuk mengayunkan bola lebih berbahaya ke tempat Fulham.

Ada, walaupun, orang kecil boleh lakukan untuk mengelakkan Hamburg yang memimpin dalam 22 minit.

Danny Murphy mengotori Jose Ze Roberto sekitar 30 meter, dan Petric - yang tujuannya di Wembley pada perlawanan akhir kempen kelayakan Euro 2008 yang berakhir kerajaan Steve McClaren sebagai pengurus Inggeris - melangkah ke kemalangan masa lalu kaki kiri mulia pengikal free kick mark Schwarzer dan ke sudut atas untuk memberikan Jerman yang krusial jauh tujuan.

Sumber : Soccernet
Alihbahasa : Google

1 komen:

jejakacinta berkata...

bagus punya ulasan