03 Disember 2007

Menanti Sebuah Jawaban

By Padi, From Ungu Violet OST



Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu
Seiring jejak kakiku bergetar
Aku tak terpakut oleh cintamu
Menelusup hariku dengan harapan
Namun kau masih terdiam membisu

Sepenuhnya aku ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan 'tuk mencintaimu
Setulusnya aku akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban 'tuk memilikimu

Betapa pilunya rindu menusuk jiwaku
Semoga kau tahu isi hatiku
Dan seiring waktu yang terus berputar
Aku masih terhanyut dalam mimpiku

8 komen:

M. H. Jabbar berkata...

menanti jawapan dari sorang wanita?

or0 berkata...

Ya, betul.. dari sape lagi..

yuzrin a.k.a matyuz berkata...

sampai cam ni skli...betapa degil dan liat skli ati kwn ak srg ni.

Iza Norshahril Ibrahim berkata...

nih memang dah tahap kronik...
biar aku menelefon wanita itu lagi...boleh?

M. H. Jabbar berkata...

aku sorang je tak tau ke who is the girl? huhu

Shah-Azz, Inc. berkata...

hint kpd incik hairol : cek semula entry sebelum yg nih..

or0 berkata...

capang: btul tu..

yuz: agi idup agi ngelaban..

jen: jgn buat pape.. lu dah xkeje kan?

shag: ennntahhhh...

Iza Norshahril Ibrahim berkata...

aku pun menanti jawapan jugak...
tak dapat2 lagi panggilan kerja lain...huhuh
releks la wei...