28 November 2007

15

Saya sangat suka sama satu orang wanita. Wanita itu berumur 25 tahun. Wanita itu sangat comel. Saya lebih muda dari wanita itu selama 15 hari.

Rasanya saya sudah sayang sama wanita itu. Kepada wanita itu, tolonglah terima saya yang tak seberapa ini. Saya rasa saya tak boleh bahagiakan wanita itu, tetapi saya rasa kami berdua boleh berbahagia bersama-sama. Boleh kan?

Berilah saya peluang. Saya tak mahu orang lain. Saya hanya mahu awak!

15 komen:

M. H. Jabbar berkata...

huhu..sape wanita itu? if u like her..then just let her know..

a'june berkata...

emmm...awk mcm betul2 syg kat die kn?

or0 berkata...

btul la.. dah bitau dah..

I'm not the man with words that can make her blush. I'm not the kind of man that can easily make anyone fall in love with me. I'm just the kind of man who doesn't know that much about love.

But what I can promise her is that no matter what happens, I'll be there.

poison.nerv berkata...

datangla 10 tahun lagi.. mungkin ada mac D la pulak.. tapi takat tu je la.. time will always be 1995 di murky parit.

dbk174 berkata...

Orang yang bahagia tidak perlu memiliki yang terbaik dalam segala
hal. Mereka melakukan yang terbaik dalam segala hal. Kebahagiaan
bukan bagi mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang
mencari, mereka yang mencuba.

or0 berkata...

betul encik/cik dbk174..

cik a'june, sesungguhnya saya teramat sayang kepada awak. tak tahulah kalau dah sampai tahap cinta, tp setiap kali mesej awak saya terima di henset, hati saya melonjak kegembiraan. give US a chance. never felt this much before. give US a chance. give US a chance.

yuzrin a.k.a matyuz berkata...

kesiannya....sgt kemaruk

Iza Norshahril Ibrahim berkata...

ko dah tahap giler nih

Shah-Azz, Inc. berkata...

berkurun gile aku tak jenguk blog ko (blog sendiri lagi la dah jadi lumut)..aleh2 ade entry jiwang nih..go jamal go!! aku suppoerter ko no 1..huhuhuu

or0 berkata...

ennnntahh... (sambil membuat gaya Kuzi dalam Gila2 Remaja)

a'june berkata...

- "Aku ingin mencintaimu dengan sederhana dengan kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yg menjadikannya abu, aku ingin mencintaimu dengan sederhana dengan isyarat yg tak sempat disampaikan awan kepada hujan yg menjadikannya TIADA" -

or0 berkata...

heartbreak..

yuzrin a.k.a matyuz berkata...

ohh this is like drama..ngko adalah pihak yg bernasib malang

daus rosicky berkata...

mal ko phm die ckp ape...die suke kt ko la

or0 berkata...

entah...