28 Julai 2008

Artikel aku dah publish!!!

Ehehehe akhirnya terbit juga artikel yang aku tulis utk OUM Today...l Sayangnye takde tulis pulak nama aku kat situ, ceh memang budak2 meteor ni malas buat kerja...

Ni la artikel yg aku tulis, yang belah kanan tu..


Amacam?

6 komen:

jejakacinta berkata...

Amboi bro..suka latu dapat tengok artikel kuar kat OUM TODAY. Tahniah dari aku. Bravoooo..

AchiQue berkata...

u must be very proud.....

M. H. Jabbar berkata...

wah...wa caya sama lu la bro...

boleh gua berguru dgn lu nnt...

Shah-Azz, Inc. berkata...

gile hebat tahap english ko..superb!

Unknown berkata...

elleh.. bukan aku buat 100% pon, byk kali kene reject n diperbetulkan struktur ayat dia..

Unknown berkata...

hoho. dasat ar publish kt OUM. tp standard la kne reject awal2. nk publish nyer psl