24 September 2008

Perasan tak?

Perasan tak kita ada seminggu lagi saja untuk puasa?

Perasan tak kita lagi seminggu nak raya?

Perasan tak aku dah turun 2kg sebab dah 2 minggu tak makan nasi (sangat)?

Perasan tak?

Perasan tak kat Feedjit widget aku tu ade visitor dr Palo Alto, CA?

Haa.. itu la PC aku... tp aku masih kat Malaysia tau...

2 komen:

AchiQue berkata...

wah, semua aku tak perasan. hehe..

or0 berkata...

hoh.. bosan siot takde keje nih.. tu la buat entri merepek