17 Ogos 2009

Jalan2 Kerja2

Semenjak Ahad lepas (10/8) aku dah berjalan. Mula2 dengan Chek, gerak ke Kelantan untuk memenuhi undangan menservis server yang dijalankan 3 bulan sekali.


Isnin pagi di JPPH KB, petang di JPPH Kuala Krai. Selasa di MITI KB pulak. Kemudian terus ke Terengganu.

Rabu pagi di JPPH KT, petang di JPPH Kemaman. Terus ke Pahang selepas itu.

Khamis pagi di MITI Kuantan, petang di JPPH pulak. Seterusnya bergerak ke Temerloh.

Jumaat, JPPH Temerloh dan JPPH Raub.

Sampai ke opis dalam pukul 2.3o petang. Laju Chek bawak kereta.

Aku seperti biasa, duduk sebelah je sambil tido2 ayam. Takkan baginye sesape bawak keta deme. Zahir pernah la bagi bawak, tu pun sebab die sakit kepala. Hasilnya, aku terlanggar pasu bunga sehingga tercalar bumper depan keta Zahir.

Esoknya, Sabtu aku bergerak ke LCCT. Ada seorang makcik tolong hantarkan. Ehehe, tak boleh bagitau sape nanti kecoh. Wahahahaha....

Sampai akhirnya aku di Sarawak. Lepak di rumah Ata di Petra Jaya, Kuching sampailah ke hari ini.

Cukup semua negeri di Malaysia ni aku pergi. Aku sudah 1Malaysia lol!

Gambar nanti aku letak kalau malas. Bila malas je letak gambar haha.

0 komen: