09 September 2009

Entri Emosi Ramadhan

Ko tu bagus sangat ke nak tegur aku? Aku mengemis duit ko ke?

Takat aku buat lawak berdasarkan fakta yang aku nampak depan bini ko tu, ko still nak perlekeh aku? Lawak pon tak boleh terima? Ko hilang macho lepas tu? Abis tu yang ko duk perlekeh aku sebelum ni ade aku kisah?

Yang sorang ni, cuba lah jangan bagi harapan palsu.

Berapa kali dah aku kena?

Berapa kali lah kut mamat tu dah kena? Jangan sangkut dengan mamat sorang lagi tu sudah.

Yang kau pulak, kalau nak buat lawak, pastikan suasana sekeliling tu ok ke tak.

Konon nak buat lawak, tapi cerita tak habis. Kenapa? Ko nak kena sepak?

3 komen:

AchiQue berkata...

orang pertama adekah hosmet ko?

orang kedua adakah org yg kau suka ditempat kerjamu itu? btw, perempuan (macam lelaki) juga ada hak untuk memilih. mungkin dia masih tidak tahu mana satu pilihannya. jgn marah dia dong!

tapi kalau dia memang player tu memang lain la ceritanya.

org ketiga tidak dapat kuteka. haha..

jangan sepak aku. aku tak rela...

or0 berkata...

adeke hosmet aku org pertama.. dia baik punya orang..

yang kedua budak opis, tapi bukan orang yang aku minat. sori aku tak minat orang lebih tua..

yang ketiga.. hmmm

LanaBusyBee berkata...

Org p'tama,aku tau bkn abah kan hehe..
Org kedua,mcm dh leh agak je sapa.td br b'kenalan.btl x?
Org ketiga,alamak,xtau la.bkn aku kot.aku xde wat lawat di khalayak org ramai pun huhu