22 Mac 2009

Ahad yang gembira!

Tahniah diucapkan kepada Encik Fawaz aka Bapak dan Puan Huda kerana lahirnya Bapak Jr. pada pagi tadi!

Selamat ulangtahun kelahiran aku ucapkan kepada anak buah aku, Farah Syamimi yang ke-5 dan Encik Ammar yang ke-27! Ammar, ko nye besday same ngan Fawaz Jr! Boleh jd godfather nih...

Tahniah juga kepada pasukan yang aku sokong, Fulham Football Club kerana berjaya mengalahkan lawan mereka, MU dengan 2 gol berbalas sifar pada malam tadi. Fulham dah pecahkan rekod mereka yang tak pernah menang ke atas MU di tempat sendiri semenjak tahun 1964! (kalau tak silap aku la commentator cakap semalam) Kalau menang kat Old Trafford tu pernah dah, zaman ada si Inamoto dulu... (tahun 2003) Dan juga, adala peluang team lain nak dapat juara... to Mr. Scholes, "we in South London play football, not volley ball okay!" Bawak masuk Rooney pon tak guna kalau dapat 2 kad kuning!

Aku pula sangat gembira pulang dari window shopping!

2 komen:

LanaBusyBee berkata...

erk...ahad yg heppy?? mcm tau jer sbb apa happy hehehe

Unknown berkata...

happy utk kwn2.. n diri sniri